دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1397 - 08:45
در مراسم اختتامیه انجام شد؛

قدردانی از استادان برتر و پژوهشگران نمونه در هشتمین کنگره سالانه انجمن علمی سرطان‌های زنان ایران

هشتمین کنگره سالانه انجمن علمی سرطان‌های زنان ایران پس از ۳ روز با قدردانی از استادان و پژوهشگران برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر : 277588

به گزارش خبرنگار آنا، هشتمین کنگره سالانه انجمن علمی سرطان‌های زنان ایران که از روز ۱۲ اردیبهشت ماه در تالار همایش بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرده بود با قدردانی از استادان برتر و پژوهشگران نمونه پایان یافت.



به گفته دکتر میترا محیط دبیر اجرایی کنگره و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، این کنگره با پیام هر فرد فعال جنسی، تقریبا یکبار در طول عمر به عفونت HPV ، مبتلا می شود و با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی برگزار و به صورت مبسوط به HPV پرداخته شد.


وی درباره برنامه های این همایش گفت: اهم برنامه های این کنگره شامل Live Laparoscopic Surgery توسط اساتید بین المللی، برگزاری جلسات صبحگاهی با حضور اساتید خارجی و داخلی با معرفی بیماران جالب، ارائه تازه ترین مطالب در زمینه های مختلف پیشگیری، تشخیص زودرس، درمان و عوارض سرطان های سرویکس، رحم، تخمدان و پستان، آموزش Advanced Colposcopy (ویژه همکاران ژنیکولوژیست انکولوژیست)، ارائه جدیدترین مطالب در زمینه عفونت HPV، درمان و پیشگیری از بیماری، ارائه مقالات برتر از مجلات معتبر ژنیکولوژی دنیا (سال ۲۰۱۷) بود که با استقبال خوب گروه هدف پایان یافت.


محیط تصریح کرد: در این کنگره که به ریاست دکتر نادره بهتاش برگزار شد، پروفسور Ann Barbara Moscicki، رئیس انجمن کولپوسکوپی و پاتولوژی سرویکس، آمریکا ASCCP، دکتر هومان سلیمانی مجد، استاد جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته، ژنیکولوژیست انکولوژیست، از لندن، دکتر سعید رفیعی هماتولوژیست انکولوژیست از دانشگاه آکسفورد به عنوان سخنرانان خارجی حضور داشتند.



در اختتامیه این همایش از دکتر نرگس ایزدی مود، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر فرناز آموزگار هاشمی، دکتر تاج السادات علامه، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر فریبا یارندی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان اساتید برتر و از دکتر زهره یوسفی، استاد دانشگاه علوم پزشکی فردوسی مشهد و دکتر ملیحه عرب استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته